دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده

دستیار فرهادی گیشه را فتح کرد/ این کمدی‌‎های بی‌طرفدار  

آمار فروش سینماها در سطح کشور نشان می‌دهد حتی با اضافه شدن کمدی‌های چون «شاباش» و «چهار اصفهانی در بغداد»، مردم همچنان فیلم‌های جدی‌تر را دنبال می‌کنند.
کد خبر : 152372

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم‌های سینمایی در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با فروش قابل قبولی به کارشان ادامه می‌دهند.


«سلام بمبئی»


فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور که از فروش فیلمش اصلا راضی نیست و تصمیم گرفت نسخه دوبله‌شده فیلمش را با صدای خسرو خسروشاهی و بزرگان دیگر این حرفه از امروز روانه سینماها کند، تاکنون به فروش 12 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.


«هفت ماهگی»


فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و با بازی حامد بهداد و ترانه علیدوستی پس از دو هفته اکران به فروش 1 میلیارد و 30 میلیون تومان رسیده است.


«خانه ای در خیابان چهل و یکم»


فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانیِ فیلم‌اولی که سابقه دستیاری اصغر فرهادی را هم داشته است، در حال حاضر 20 سالن سینمایی در تهران دارد و با اسقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است. این فیلم شب گذشته در سینماهای آزادی، کورش و ملت به فروش فوق العاده رسید. این فیلم تاکنون 200 میلیون تومان در تهران فروخته و در حالی که تنها 5 سالن سینمایی در شهرستان‌ها دارد، 197 میلیون تومان هم در شهرستان‌ها فروخته است که شیراز و مشهد بیشترین سهم را داشته‌اند.


«وارونگی»


فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی که توانست در جشنواره کن سال گذشته توجه منتقدان را به خود جلب کند، در حالی که تنها 8 سالن سینمایی در اختیار دارد، با فروش قابل قبول 530 میلیونی روبه رو شده است.


«مشکل گیتی»


فیلم «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی که چندروزی را به خاطر پخش تیزرهایش در شبکه GEM توقیف بود، تاکنون 910 میلیون تومان فروش داشه است.


«گیتا»


همچنین فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و با بازی مریلا زارعی و حمیدرض آذرنگ تاکنون 420 میلیون تومان فروش داشته است.


«لاک قرمز»


فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی، در تهران به فروش 920 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 430 میلیون تومان رسید و درمجموع با فروش 1 میلیارد و 350 میلیون به اکران خود ادامه می‌دهد.


«شاباش»


فیلم «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری تا روز گذشته، 53 میلیون تومان فروش داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته